DI Energi
Årsmagasin 2016

April 2016

Specialmagasinet, der blev produceret i en dansk og en engelsk version, blev udgivet i forbindelse med DI Energis Årsdag den 28. april 2016.

Med specialmagasinet var det vigtigt for DI Energi at fremhæve energiindustriens samlede samfundsøkonomiske betydning, eksport og vækstmuligheder. Danske virksomheder, der arbejder med energi, er en vigtig del af den danske industri, men udfordringerne for den danske energiindustri er mange, og det er derfor vigtigt at denne del af industrien bliver hørt i den offentlige debat og hos den centrale beslutningstager. Magasinet fokuserer samtidig på en ny virkelighed uden for Danmark, hvor den energipolitiske agenda er under forandring og tager dig på en rejse ud til markederne i Tyskland og USA.

Specialmagasinets budskaber var rettet mod ledere og eksperter i den danske energiindustri. Politiske beslutningstagere og meningsdannere, udenlandske investorer samt private og offentlige energiorganisationer.

Specialmagasinets budskaber blev kommunikeret i et nationalt og internationalt distribueret 52-siders specialmagasin i høj papirkvalitet – både i indhold og med tykt magasinomslag (+Mat UV-lak). Det var fokus på stærke kræfter i det redaktionelle og visuelle arbejde og de +100.000 eksemplarer blev målrettet distribueret til den danske og udenlandske målgruppe via direkte post- og pakkelevering, nationale og internationale arrangementer, i Københavns lufthavn, Folkemødet på Bornholm og meget andet.

 

Andre udgivelser fra DI Energi

DI Energy Annual Issue 2016

DI Energi Årsmagasin 2015

DI Energy Annual Issue 2015

Vil du annoncere i DI Energis årsmagasin? Læs mere om annoncering her

”DI Energi har udgivet flere specialmagasiner med First Purple og er meget glade for samarbejdet. First Purple formår på professionel vis at sætte sig ind i vores strategiske behov og omsætte dem til troværdige og gennemarbejdede magasiner af høj kvalitet. ”

Troels Ranis - Branchedirektør i DI Energi